İşçi alımı

+ Yeni Konu aç
Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 12 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

iğne fobisi!!!!! biraz uzun ama :D

Bakteri Genel Katagorisinde ve İtiraf Ediyorum Forumunda Bulunan iğne fobisi!!!!! biraz uzun ama :D Konusunu Görüntülemektesiniz.->mart ayının gelmesiyle bahar sanıp hemen hemen her insan gibi ince giyinip dışarı çıkıp hem yağmura hem kara yakalandıktan sonra ...

  1. #1
    Bakteri

    Üyelik tarihi
    Aralık.2009
    Nereden
    sdasdasfdfk
    Mesajlar
    3.667

    Sinirli iğne fobisi!!!!! biraz uzun ama :D

    s11
    s11
    mart ayının gelmesiyle bahar sanıp hemen hemen her insan gibi ince giyinip dışarı çıkıp hem yağmura hem kara yakalandıktan sonra klasik nezle belirtilerini gösterdi

    geçer ya diye salladım ama 3 haftadır nezle olunca iş değişti zorla doktora gönderildim
    işte muayane olduktan sonra birazda yağ çekerek rapor aldım
    ilaçlar yazıldı reçeteye baktım "deposilin" isimli bir ilaç dikkatimi çekti korkular başladı çocukluktan aklımda kalmış bir isim olmalıydı bu

    -doktor bey şu iğne mi?
    - evet
    -öhöm ne gerek vardı ki
    -hastalık ilerlemiş vurulucaksın
    -eeoo şey peki iyi günler

    ilaçları aldım eve geldim bir süre çaktırmadım hepsi hap ilaçlarımın dedim
    abimin rastgele görmesiyle yine başladı o korku

    -bak bak baaaak annee bak ne buldum
    -kaldır onu abi!
    -hemen git vurul onu!
    - iyi bea tamam
    - bende gidiyorum anne bizi kandırır bu

    yola çıktık işte arkadaşlarıma sorunumu anlattım gelin destek olun lan olmuyo böyle dedim
    hastanenin kapısının önüne benden önce gitmişler hastanede kuzenim ve 5 yaşındaki oğluyla karşılaştık onlarda geldi amaç ne bilmiyorum pis pis gülüyolardı kıvranışımı seyredecekler biliyorlar artizler iğne fobim olduğunu
    işte 7-8 kişi girdik hastaneye bildiğiniz hastane işte o iğrenç ilaç kokuları
    elleri eldivenli hemşireler doktorlar hepsi birer kasap gibi ürkütücü bakışlarla
    uzun koridorlardan geçerek birkaç basamak çıktıktan sonra karşımdaki enjeksiyon odasını görünce durakladım geri çekildim arkadan itiştiriyolardı
    zor bela girdik

    hemşire: hepiniz mi vurulacaksınız
    abi: yok korktuğu için biz desteğe geldik biraz korkaktırda

    hemşire göz ucuyla 5 yaşımdaki yeğenime baktı o vurulacak sandı
    sonra bize baktı o an ne düşündü bilmiyorum ama iyi şeyler düşünmemiştir

    hemşire: gel bakalım küçük acımaz hiç sinek ısırmış gibi olucak bak seni desteğe ordu gelmiş diyerek dalgasınıda geçti

    kuzen alaycı bir şekilde: o değil hemşire hanım!
    şu arkada duran iri yarı sakallı kardeşimiz

    hemşire lan noluyo der gibi baktı
    "korkan kişi şu mu!? ve sizde ona desteğe geldiniz öylemi" dedi gülerek

    neyse yatırdılar sedyeye biraz cesaret için kulaklığı taktım bir müzik açtım korkuyu gidermek için şarkıda "vur vur vur vur yiğidim vuuurrrrrr!!!!!" şeklinde sözleri duyunca bidaha korktum
    o an geldi gözlerimi kapattım müziğide kapattım
    şimdi bak vuracak hahahahaha şeklinde fısıltılar işittim
    o meşhur ses geldi "pıst pıst" enjektöre vurmalar bir iki damla sıkmalar falan inadına mı yaparlar bilmiyorum ama bunu yapmaktan büyük zevk aldıkları kesin

    neyse pantolon konusuna gelirsek o an soğuk terler boşandı benden
    -fazla açmayın beah dedim
    - bunun ayıbı yok dediler
    - o kadar da değil ulan dedim

    bir an sessizlik oldu o acıyı hissettim
    gırrrrrrrrrrrrrr diye bağırdım falan
    geçmiş olsun dedi vuran gaddar hemşire eli hafif falanda değildi zaten

    ayağa kalktım biraz sendeledim
    odadan çıktım koridorda annesiyle bekleyen bir minik çocuk
    annee!! şu büyük adam korkuyor iğneden diye bağırmasıyla bir kez daha rezil oldum

    sonuç: hala oturamıyorum çıkışta cafede bile ayakta durdum allah sizi inandırsın o derece bi illetmiş bu

    ha şimdi diyceksiniz ki lan iğneden mi korkuyosun!!!
    vallahi vakt-i zamanında 3 yerimden kurşun yedim sayısız defa bıçaklandım
    bu kadar korku ve acı hissetmedim hatta gülmüştüm bile
    ama milimetrik şeyden korkuyorum çocukluğunda sürekli iğne vurulanlar bilirler bunu bunun yerine aylarca hap içmeyi tercih edenler olur
    bu bi fobi işte
    Konu G-Soldier tarafından (10.Mart.2011 Saat 19:32 ) değiştirilmiştir.
    Kara kıs avulumga kelgende
    Kültüldegen kar yerge tüsgende
    Dombıramdı alarman
    Yürek sazım çalarman
    Kaygırgandı eş aytbam
    Dombıra sazım estgen ataylar
    Manesine es bergen anaylar
    Estgenine oy berip
    Yüreklerge ses berip
    Köz yastı kızganmaslar
    Nogaydın kaygı sansız kününde
    Batirler yuklamagan kününde/
    Yüreklerin kötergen
    Sogıslarda küş bergen
    Köptü körgen Dombıra

  2. #2
    ƊЄƧƤƠƝƊЄƝƬ Shawn Michaels - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    penguin Champion! yeti1_5shots Champion!
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2009
    Nereden
    ШΛŃŦΞĐ
    Mesajlar
    12.400

    Standart

    s11
    Geçer bro geçer.Biz nelere göğüs gerdik bu da geçer bu da geçer...

  3. #3
    Siyah | FırtıNA BLack | StoRM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik tarihi
    Şubat.2011
    Nereden
    Bilicen Sen Benim Neden Sustuğumu
    Mesajlar
    186

    Standart

    s11
    aynen abi yaa iğne fobisi bendede var
    Kafanı çevirip de sokaktaki insanlara bir bak.
    Hepsinin bir amacı var.Kendi yolunda
    ilerlemeye çalışıyorlar.

    -Leyla ile Mecnun

  4. #4
    it's my destiny StoryLine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik tarihi
    Temmuz.2007
    Nereden
    Adana
    Mesajlar
    48.563
    Günlük Yazıları
    2

    Standart

    s11
    aynı korku bende de var malesef

  5. #5
    Bakteri

    Üyelik tarihi
    Mart.2011
    Nereden
    istanbul
    Mesajlar
    4

    Standart

    s11
    iğne fobisi yok ama yinede kulaga hiç hoş gelmiyorr kimse iğne vurulmak mecburiyetinde kalmasın sizedee geçç bii geçmişş olsunn dileklerimii iletirimmm

  6. #6
    Siyah | FırtıNA BLack | StoRM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik tarihi
    Şubat.2011
    Nereden
    Bilicen Sen Benim Neden Sustuğumu
    Mesajlar
    186

    Standart

    s11
    yaw abi doktor iğne vercek diye doktor gitmiyom o derece korkuyorum yani
    Kafanı çevirip de sokaktaki insanlara bir bak.
    Hepsinin bir amacı var.Kendi yolunda
    ilerlemeye çalışıyorlar.

    -Leyla ile Mecnun

  7. #7
    Biraz Şiir A.E.M - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik tarihi
    Ocak.2009
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    1.584

    Standart

    s11
    Abi İğneden Korkulurmu ya tabii ayda 3 kere kan aldırmaya giden biri olarak söylüyorum bunu
    Bakterim ailesi ile geçen yaklaşık 6 sene...Az değil ha?

  8. #8
    Bakteri

    Üyelik tarihi
    Aralık.2009
    Nereden
    sdasdasfdfk
    Mesajlar
    3.667

    Standart

    s11
    Shawn Michaels

    tabii abi

    BLack | StoRM

    way bea yanlız değilmişim bu arada doktoru ihmal etmek olmaz
    gözünü kapatıyosun 10 a kadar sayıyosun içinden kahrolası hemşire diyerek
    sedyeden kalkıyosun birkaç gün topal geziyosun o kadarcık sadece

    StoryLine

    gittikçe çoğalıyoruz iğneden korkanlar diye bi grup mu açsak ki

    deryedeniz

    teşekkür ederimm

    Aleko

    eheh bağışıklık kazanmışsın sen
    işte fobim olduğu için bende biraz farklı içgüdüsel bişey hastane kokusu olan ortamlardan tüyme eğilimi gösteriyorum
    Konu G-Soldier tarafından (13.Mart.2011 Saat 21:45 ) değiştirilmiştir.
    Kara kıs avulumga kelgende
    Kültüldegen kar yerge tüsgende
    Dombıramdı alarman
    Yürek sazım çalarman
    Kaygırgandı eş aytbam
    Dombıra sazım estgen ataylar
    Manesine es bergen anaylar
    Estgenine oy berip
    Yüreklerge ses berip
    Köz yastı kızganmaslar
    Nogaydın kaygı sansız kününde
    Batirler yuklamagan kününde/
    Yüreklerin kötergen
    Sogıslarda küş bergen
    Köptü körgen Dombıra

  9. #9
    Siyah | FırtıNA BLack | StoRM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik tarihi
    Şubat.2011
    Nereden
    Bilicen Sen Benim Neden Sustuğumu
    Mesajlar
    186

    Standart

    s11
    hemşireye bela okumak varmı
    Kafanı çevirip de sokaktaki insanlara bir bak.
    Hepsinin bir amacı var.Kendi yolunda
    ilerlemeye çalışıyorlar.

    -Leyla ile Mecnun

  10. #10
    Mavimega pismegatron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik tarihi
    Temmuz.2007
    Nereden
    Torosların Ortasından
    Mesajlar
    15.439

    Thumbs up iğne fobisi

    s11
    çok güldüm teşekkürler itirafın için, bende korkmam sandım diş apsesi yüzünden kalçadan iğne olmam gerekiyordu kendimi çok kasmışım iğne yapamadı kadın, beni biraz sakinleştirdilerde ondan sonra vurdu iğneyi

Benzer Konular

  1. minare fobisi yayılıyor
    Konu Sahibi fatih0920 Forum Yurt İçi Haberler
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 02.Aralık.2009, 13:32
  2. Kadinlara karsi fobisi var :D
    Konu Sahibi S£L!N Forum Garip Olaylar
    Cevap: 9
    Son Mesaj : 24.Eylül.2009, 22:29
  3. bilgisayar ve imam ben koptum vallahi ama biraz uzun
    Konu Sahibi Lคภєtlเ ђคtยภ!!! Forum Fıkralar
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 05.Eylül.2008, 18:31
  4. Biraz Soğuk, Biraz kaba, Hatta biraz hata gibiyd
    Konu Sahibi DarkMeLek Forum Aşk & Sevgi
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 13.Mart.2008, 10:01
  5. işte aşk budur...(biraz uzun ama okumaya deger)
    Konu Sahibi Seabell Forum Aşk & Sevgi
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 25.Ağustos.2007, 16:46

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Pratik pasta tarifleri | promosyonbank.com