+ Yeni Konu aç
Toplam 4 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 4 arasi kadar sonuc gösteriliyor

açık ilkögretim hakkında bilgi...

Forum Hakkında Katagorisinde ve İstekleriniz Forumunda Bulunan açık ilkögretim hakkında bilgi... Konusunu Görüntülemektesiniz.->slm arkadaşlar açık ögretim hakkında bilgi almak istiyorum örnegn,sınavlar hakkında sınavlarda kac soru soruluyo,en az kaç soru yapmamız gerekiyo, kac ...

  1. #1
    Bakteri

    Üyelik tarihi
    Ocak.2009
    Mesajlar
    5

    Standart açık ilkögretim hakkında bilgi...

    .
    s11
    slm arkadaşlar açık ögretim hakkında bilgi almak istiyorum örnegn,sınavlar hakkında sınavlarda kac soru soruluyo,en az kaç soru yapmamız gerekiyo, kac gün sınava giriliyo ve zormu kolaymı
    ben egitimi devam etmek istiyorum 6. sınıftan acaba diyorum yapabilirmiyim desteginize ihtiyacım var ne olur beni bu konuda aydınlatın teşekkürler...

  2. #2
    Bakteri

    Üyelik tarihi
    Şubat.2009
    Mesajlar
    1

    Standart

    .
    yaw kardeşim madem sorular ve cevaplar daha yayınlanmıyo neden 2009 sınav soruları diyonuz yaw

  3. #3
    Bakteri ßeLGin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik tarihi
    Şubat.2009
    Mesajlar
    58

    Standart

    .
    mrb kejebek hemen hemen 30 soru cıkıyor her dersten. hafta sonları yani c.tesi ve pazar günleri sınav oluyor zorluğu yada kolaylığıda sana kalmış çalışırsan kolay ama çalısmadan girersen sınavlara tabiki zor canım

  4. #4
    Bakteri

    Üyelik tarihi
    Aralık.2009
    Mesajlar
    3

    Standart

    .
    slm arkadasım sorular azda olsan calışsan sorular cok rahat her dersten 45 puan alsan gecersin yani anlıyacağın sorularda basıt

+ Yeni Konu aç

Benzer Konular

  1. Koalalar Hakkında Bilgi
    Konu Sahibi Seabell Forum Hayvanlar Alemi
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 02.Nisan.2010, 19:53
  2. mani, türkü hakkında bilgi
    Konu Sahibi DoLuNaY_23 Forum Türk Dili ve Edebiyatı
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 23.Eylül.2008, 20:51
  3. Delphi SQL Hakkında genel bilgi
    Konu Sahibi DoLuNaY_23 Forum Delphi
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 18.Mayıs.2008, 18:27
  4. Bilgisayar hakkında bilgi testi
    Konu Sahibi başak Forum Bakteri Geyik
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 27.Ağustos.2007, 00:59
  5. cs hakkında bilgi
    Konu Sahibi Kamasultra Forum CS Online
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 05.Ağustos.2007, 13:39

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Pratik pasta tarifleri | promosyonbank.com