İşçi alımı

+ Yeni Konu aç
Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 12 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

İngilizce Siteyi Türkçe Yapma Programı

Program Download Katagorisinde ve İnternet ve Download Programları Forumunda Bulunan İngilizce Siteyi Türkçe Yapma Programı Konusunu Görüntülemektesiniz.->İngilizce olan bi siteyi türkçeye çeviren bir program.programı indiyoruz kurulum gerektirmiyo.indirdikten sonra programin kendi explorer sayfasindan (arayüz) girmeniz gerekiyor sayfa ...

  1. #1
    it's my destiny StoryLine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik tarihi
    Temmuz.2007
    Nereden
    Adana
    Mesajlar
    48.578
    Günlük Yazıları
    2

    Arrow İngilizce Siteyi Türkçe Yapma Programı

    s11
    s11
    İngilizce olan bi siteyi türkçeye çeviren bir program.programı indiyoruz kurulum gerektirmiyo.indirdikten sonra programin kendi explorer sayfasindan (arayüz) girmeniz gerekiyor sayfa açildiktan sonra yukarida "çevir" tikliyorsunuz ortalama çevirme süresi 05-10 saniye arasinda degisiyor. Ingilizce Olan Siteyi Bir Anda Turkceye Ceviriyorsunuz...

    http://rapidshare.com/files/53460974/Webcewiri.zip

  2. #2
    Bakteri

    Üyelik tarihi
    Eylül.2007
    Mesajlar
    1

    Standart

    s11
    Teşekkürler İşime Yarayacak

  3. #3
    Özgür Çocuk

    Üyelik tarihi
    Temmuz.2007
    Nereden
    ADANA
    Mesajlar
    570

    Standart

    s11
    hımm güzell bişi dostum sağol

  4. #4
    Rakı'n Kek -1- riot! - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik tarihi
    Temmuz.2007
    Nereden
    apartman.
    Mesajlar
    10.763

    Standart

    s11
    facebook u 5 saniyede çevirdi
    imdb de 70 sn oldu bekliyorum hala
    ama çeviri pek güzel değil
    CoB Fan Club






    Dünyanın tek izlenmeyen ama reyting rekorları kıran kanalı Rakı'n Kek TV yakında sizlerle!

  5. #5
    Bakteri

    Üyelik tarihi
    Aralık.2007
    Mesajlar
    1

    Standart

    s11
    çok tşk ederim kardeş bu program işime yaradı eline kolula sağlık kardeş

  6. #6
    Bakteri

    Üyelik tarihi
    Aralık.2007
    Mesajlar
    1

    Standart

    s11
    tam olarak anlamadım ama uğraşırız saol kardeş ty +++rep

  7. #7
    Bakteri MαζдŦŷǻŁĨ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik tarihi
    Ekim.2007
    Nereden
    !.[KöpRü Altı].!
    Mesajlar
    5.634

    Standart

    s11
    teşekkürler abiyy Güzel indiriyorum
    Gözden ırak dilden uzak
    Ben seni sevmişim eyvah


  8. #8
    Bakteri

    Üyelik tarihi
    Nisan.2009
    Mesajlar
    1

    Standart

    s11
    ii bişeye benziyo tşk deniyim işimize yarar tekrar tşk virüs yok demi ?

  9. #9
    Bakteri

    Üyelik tarihi
    Kasım.2009
    Mesajlar
    1

    Standart

    s11
    çok sağolun paylaşımınız için

  10. #10
    Bakteri

    Üyelik tarihi
    Aralık.2009
    Mesajlar
    1

    Standart

    s11
    hata veriyor link düzeltilirse ii olur

Benzer Konular

  1. Resimlerden Küp Yapma Programı
    Konu Sahibi StoryLine Forum Cep Telefonu Programları
    Cevap: 4
    Son Mesaj : 20.Mayıs.2012, 13:41
  2. Sony Ericsson için Tema Yapma Programı
    Konu Sahibi ๑H@NDSOME๑ Forum Cep Telefonu Temaları
    Cevap: 4
    Son Mesaj : 30.Eylül.2009, 17:35
  3. CepSözlük programı (İngilizce-Türkçe)
    Konu Sahibi StoryLine Forum Cep Telefonu Programları
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 05.Eylül.2007, 11:45
  4. İngilizce Şiirler - Türkçe Tercümeleriyle Birlikte
    Konu Sahibi кмℓzкη Forum Yabancı Dil
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 11.Ağustos.2007, 17:38
  5. Turing Türkçe&İngilizce Çeviri 7.01
    Konu Sahibi Kamasultra Forum Program Download
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 25.Temmuz.2007, 02:18

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Pratik pasta tarifleri | promosyonbank.com